неделя, 14 септември 2014 г.

началото


Майчинството?!?


Уравнение с много неизвестни.
Винаги обаче съм знаела, че искам да го изпитам на собствен гръб.
Никога егоистичната идея, че ще ми е по-добре без деца не е стояла пред мен!!!

Денят дойде – Имам дъщеря! Искам и още, но там вече каквото Божията промисъл реши …
Майчинството – Свекърва ми винаги повтаря думи чути от поколенията преди нея … Майка да имаш, но майка да не си!?!  - те сякаш казват всичко за бремето на майчинството …

Майчинството …  почука на вратата ми преди  две години …
Единствената ми тревога бе как по дяволите ще сменям памперсите – онези пълните с миризливо съдържание?!?

Дотогава вярвах, че спя дълбоко … но чувах всичко – всяка промяна в звуковото пространство вляво от мен, където беше креватчето …  Все така продължавах да не чувам нощните похождения на съпруга ми до хладилника в издирване на вафли … Не пропусках обаче да чуя НЕЯ.

В миналото остана късното събуждане сутрин и ранното лягане вечер …
Биологичния ми часовник се настрои по ранни доби да съм крак, а вечер … вечер чаках да утихне къщата … и тогава идваше моето време да се наслаждавам на тишината! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар